20120321

Grattis!

Åh idag fick Mikael och Emelie en son. Så himla skoj.
Längtar så tills vi ses i påsk.
Grattis!

Annars är det sol ute och jag ligger inne i feber och halsont.
Vill bli pigg så kände att jag kanske borde diska, pyssla och göra allt typ men när jag väl börjar så blir kroppen trött. Så jag ska vila tills jag blir frisk. För 2 dagar i sjuksängen räcker.
Vill njuta av solen och dofta på våren.

Haha varje gång jag är sjuk tänker jag att när jag är frisk ska jag göra det här och det här. En sak är säker, man uppskattar ju att vara kry när man är sjuk.

Nej nu borsta tänderna.
XOXO

2 kommentarer:

e sa...

Här ska det visst bli 18 grader imorgon! Ska nog picknicka på stranden. :) Hoppas helgen blir superfin! Kram

e sa...

Jag vet inte när jag kommer hinna kom hem i sommar, har två superfina resor planerade nämligen.. Men jag längtar hem! :)