20120315

TU ES TOUT

Det är inte mycket action här ser jag.
Jag ska inte ge upp bloggen, ska bara bli lite piggare.

För tillfället ligger jag i sängen i ett nystädat hem (tack Bryan), det finns nybakad sockerkaka i köket, min man ska snart servera mig kvällsmat i sängen och efter det ska vi se film.
Jag har det himlans bra!

Annars är det mycket fokus på jobb och tänder. Trodde jag skulle bli klar idag med sista behandlingen med tänderna men jag har en blåsa i munnen från hell så jag får vänta lite.

Igår träffade jag Anna som jag var på läger med när jag var tolv som jag inte har haft kontakt med på flera flera år men ändå vetat lite om hennes liv och hon om mitt. Och det var så kul att ses.
Det blev en tre-timmars fika och när jag gick därifrån hade jag massa energi.

I helgen kommer Bryans mamma som har varit i Mexico och hälsar på oss. Ska bli mysigt.

Det händer mycket kul och mysiga saker framåt. Vi ska till Småland bland annat och fira påsk och jag längtar så efter mina nära och kära.

Bilden är från när jag och B badar i Årstaviken 2010.

Nu gos!

XOXO

1 kommentar:

e sa...

Underbar bild! Sitter på jobbet på en söndag... Urk...