20120408

SMÅLANDSHÄNG

Vi är i Småland och har det alldeles fantastiskt skönt.

Vi har hängt med härliga familjen, träffat nära och kära, ätit galet mycket, sovit, slappat, läst, fått påskpresenter, träffat nyfödda Julius, hängt med twinsen, hängt i staden och njutit som bara den.
Dock går tiden alldeles för fort. Jag hade längtat hem så länge och så mycket och sen säger det bara pang så är det slut.
Men jag är påfylld med bra saker. Och sen händer det mycket skoj framåt, mycket besök och annat.

Jag är så stolt över min familj. De är grymma!

Nu bildregn i ingen ordning alls.
























XOXO

2 kommentarer:

em sa...

Mys! Längtar efter Småland. Har jag berättat att jag såg en gata som hette Avenue Rapp sist jag var i Paris?! :) Kram!

em sa...

Ja, det är sjukt spännande! Jag har skrivit en text om kärlek hehe. Feel free att beställa ett ex om du känner för't! ;)