20120402

SOON!

Snart får jag träffa mina kära föräldrar och andas Smålands-doft.
Jag är på riktigt helt sorgsen för att jag har så mycket hemlängtan just nu.
Jag brukar åka hem oftare, men nu var det i december senast jag var och hälsade på.

Har suttit och kollat igenom bilder på bloggen från back in the days och blivit lite tårögd. Allt var så annorlunda förut, vi hade fler nära och kära i liv och sen vände allt så snabbt och gjorde fruktansvärt ont.
Men jag blev lycklig med av många bilder. Jag har så många bra människor omkring mig som peppar och ger energi. Och det gör mig så lycklig.
Och att jag har en man som pussar, stöttar och lyssnar när allt känns lite extra tungt gör allt så mycket lättare. När jag är svag så tar han hand om mig och när han är svag gör jag samma för han.


Nu ska vi se film. I morgon ringer klockan 05:30 och då börjar jag med mina powerwalks igen.

Snart ses vi!


XOXO




2 kommentarer:

E sa...

Åhhh. Vi längtar efter dig. Vad duktig du är med PWs. Ska komma in i samma takt men vi tar våra vid 10-tiden på dagen istället:) love

em sa...

Glad påsk! Önskar jag också vore i Småland nu. :) Puss