20120618

HÄNT SEDAN SIST!

Jag vet att jag är dålig på bloggande. Himla instagram!

Men men vad har hänt sedan sist då?
Jo jag har jobbat som inhyrd rödhårig modell hos en kille som fyllde år på Berns, träffat fina vänner, köpt en basketboll (vi har en basketplan här), cyklat en masse (älskar det), sett på gamla filmer, ätit mysiga frukostar med min man, haft besök av Bryans syster och son, kickat, varit svinpepp på EM , shoppar en hel del, åkt ribbåt vilket var sjukt kul och pirrigt (vi åkte till en öde ö och hade egen kock), tränat, fixat med rean i taket och i huset på jobbet, skrikit mig hes och hoppats på Sverige i EM men det visade sig vara onödigt, har sett massa andra matcher och jag älskar dessa mästerskap, haft bror och systerdag då vi pratade igenom livet och kollade på fotboll (vi blev båda pepp på att åka till VM 2014 om vi går vidare) och fått kraftiga ryggproblem. Så spikmattan, stretchning och träning består mina dagar till stor del av just nu.

I veckan åker vi till Småland för att först hänga med mina föräldrar och sen fira midsommar med Frida och gänget från förra året.
Sen har jag lite ledigt med min kära mor i Skåne och i Danmark.
Därefter blir det jobb och sen 3 veckor ledigt med B, underbart! Här har varit ganska okej med sol sista tiden men ingen jättevärme. Så jag är glad att vi ska besöka Kroatien och Berlin i sommar.

Btw så saknar jag min bror helt sjukt mycket. Han är verkligen en grym bror och jag saknar att vi inte bor närmre varann.

Nu bilder!
XOXO

2 kommentarer:

e sa...

Å ostbågar. Haha. Flyttplanerna är lite obestämda, jag börjar tänka på London återigen. Kan aldrig bestämma mig haha! Hoppas ryggen blir bättre. Fortsätt blogga ;) Kram!

e sa...

Jag söker jobb lite överallt, så jag får se var jag hamnar.. Just nu ser jag mest fram emot helgen dock, måste få sova..! Kramar!