20120603

SLAPP

Oj vilket väder. Det har regnat sen i fredags morse 08.00 typ. Och jag har knappt vart ute.
Men lite skönt också.

I fredags stupade jag efter veckans jobb i Kosta (långa långa pass och lite sömn), vi åt sushi och sen var jag inhyrd som modell på ett event på Berns i tre timmar, sen mötte min man mig och vi åkte taxi hem.

Igår regnade det tokmycket, åt frukost i sängen, hängde med våra datorer och slappade i sängen. På kvällen kom Rasmus och Frida på middag och Sunes sommar.

Och idag har vi också slappat. Haha, vi behövde det verkligen.
Har sovit länge, vilat, ätit, planerat sommaren och nu ska vi äta och kanske cykla.

Så skön helg. Men nu får gärna solen komma tillbaka.
I veckan blir det museum, träning och middag.

XOXO

2 kommentarer:

e sa...

Annars är det bra! Tror att det blir Göteborg för mig i höst faktiskt, håller på och söker lägenhet där nu! Väldigt pepp. Allt bra med er? Skönt med slapp. Kram!

e sa...

Mer bloggande åt folket! :)