20091016

GLASÖGONORM!


klassiska Ray-Ban i guldad kant
kantiga svart med från pilgrim
eller mina solglasögon som jag tog ut glasen i för att se om det passar som bågar

Idag var det gratis synundersökning i passagen vid mitt jobb och jag klagar ofta på att jag inte ser på långt håll, så jag tänkte, vi kör. Och det gjorde jag.
Det resulterade i mycket närsynthet på höger öga och brytningsfel på vänster.
Jag behöver inte linser för så illa är det inte, men jag ska använda dem så ofta jag kan, men dock inte när jag läser.

För det första tycker jag att det känns konstigt att ha något i ansiktet och för det andra så är det nog värt det, för när hon satte på mig ett glas som var i min styrka så såg jag världen med nya ögon!
Nu är frågan, vilka bågar passar jag bäst i?
Jag behöver hjälp, så kom med råd och tips. Jag är ny på omårdet!

Annars har dagen varit bra. Min vinst från Rodebjer var massa olika stryktips som det är dragning på på måndag, tänk om jag vinner, jag vann 100kr på trisslotten jag fick.

Nu sushi och mys!

5 kommentarer:

sandström sa...

COOLA!!!! Jag älskar ju ray-ban (själv sugen på dom) men känns lite sent kanske? asch de e snyggast men annars gillar jag dina solglajjer (väldigt Annie). Välj vilka som alla 3 var snygga och du passar i glajjer! Nu MJ-tema Puss i

malin sa...

ray ban ray ban !!! du har ju andra markerande snygga drag. så jag tycker det paret passar bäst. Inte starka svarta bågar på dig...tycker jag.. !! pöss /malin

emma sa...

Hej snuttan. Jag tycker att piloterna passar bäst eftersom du är så ljus. De andra tar över ansiktet lite och det vill vi ju inte, du är ju så fin ändå! Om du ska ha tjockare tror jag mer på bruna än på svarta fast bruna kanske inte riktigt är din stil. Så piloter säger jag, de håller i längden. Har ju själv haft mina i tre och ett halvt år...

camilla sa...

annie!! jag tycker ray ban eller pilgrim. fast kanske mest ray ban ändå. dom är så diskreta men ändå är dom riktigt snygga . svårt dock- du som måste gilla mest!! puuuuss

emy sa...

jag kör malins melodi. ray ban ray ban ray ban ray ban.