20091016

Sista glasen!

Bryans mammas gamla solisar!

Vad tycks?

6 kommentarer:

emma sa...

Bryans mammas solisar var fina också! Jag kan rekommendera en glasögonaffär som jag tror heter Hultins som ligger på renstiernas gata där jag bor, där finns det många fina bågar.
Jag borde ha glas jämt, har även provat linser men det skavde så mycket. Ser inget på långt håll men ser ju det som är framför mig :)
Vi skulle ju kunna kolla på bågar på söndag om du har tid!

emma sa...

Jag har inga planer alls på lördag. Daniel ska ha lite brunch här hemma för ett par tjejkompisar men det är inget jag behöver vara med på. Jag är öppen för alla förslag!
Tror förreste att det är bra att at kort på sig själv i glasögonen och titta på korten istället för att bara se sig i spegeln. Är liksom lättare att se på kort. Ja ja jada jada.

emma sa...

söndag menar jag ju

Karolina sa...

Jag röstar för Rosas! Ta med dom alla ikväll så jag får se på da, kvinna.

jennie sa...

JAg röstar oxå på dessa kvinna. passa dig som handen i handken, fisken i vattnet ja du fattar. Puss

lovisa sa...

oooh! Jag gillar ju bryans mammas gamla glasögon! Rayban var också fina men tycker de smälter in lite mkt i ditt ansikte. Puss