20110925

FANTASTIC!

Oj vilken mysig helg det har varit. Jag älskar verkligen mys!
Att få tända ljus, äta god mat, strosa och att bara vara är mina favorithobbys.

I helgen har vi njutit av solen, varit i stan och fixat och ätit väldigt god mat.

Nu är det söndag och jag funderar på att städa ett skåp i köket. Annars ska vi promenera, tvätta, äta isterband och mysa idag.

För övrigt har jag inte ätit en godisbit sen jag var hos tandläkaren, jag är imponerad av mig själv.

Veckan som kommer bjuder på middag på B.A.R, fika-häng, fix och helgbesök av pappa och mamma. En mycket härlig vecka med andra ord.

Nu bilder!

 Som vanligt inledde vi fredagen med Sushi. Lika gott som vanligt.

Lördagsfrukost!
Läste en bra intervju med Leif GW i SvD. Han är verkligen en man jag gärna lyssnar på och läser om.
Hejhej!
En stor del av mitt smink tar alltid slut samtidigt så igår var det dags att fylla på. Jag använder bara smink från MAC (förutom läppstift från Giorgio Armani).
Båda dessa märken slår allt jag har provat i hästlängder.
Min snygga man bjöd på tidigt middag/sen lunch på Riche, tack!

Vi åt tapas igår. Jag älskar plockmat!
Och en fantastiskt god pannacotta-glass, dyr men ack så god. Fanns i fler roliga smaker så det blir mitt höstprojekt att prova igenom alla sorter.


I morgon börjar tunnelbanan fungera igen. Förstå hur bra det känns! 21 mars började renoveringen av gröna linjen och i morgon ska det vara klart. 
Tänk vad tiden har gått snabbt, kändes som en evighet då men nu är det klart. 
Grymt skönt att känna att man bor i Stockholm igen och inte i Södertälje med tanke på restiden det har tagit.


XOXO

Inga kommentarer: