20111227

JULMYSIGT PART 2

Då sitter vi i bilen på väg upp till Stockholm med mamma, pappa, bror och Bryan.

Det går så snabbt med julledigheten när man har längtat så mycket.
Åh så mysigt jag har haft det.

På förmiddagen på julafton träffade vi mormors syster med familj, vilket var väldigt mysigt och var på kyrkogården . Vid lunchtid åkte vi till mina kusiner och åt mycket och gott, gjorde julklappsleken på blodigt allvar, åt ännu mer, spelade spel, sen pyntade jag pappa som skulle tomta, och det blev succé! Vi svängde förbi mammas jobb också.
Vi avslutade kvällen med midnattsmässa och Sunes jul!

På juldagen kom min kära man och vi firade julafton igen för mamma jobbade 24:e.
Då var det julklappar, spel och mat!

Igår hängde jag med fina Kerstin, var på middag hos Bergströms och var på bio.

Den här julen har varit så skön. Lugn och mysig.
Jag har hunnit umgås med familjen så mycket och verkligen kopplat av.

I morgon kommer mamma och pappa på middag hos oss och på fredag beger vi oss till Paris!

Nu bildbomb.

XOXO

Inga kommentarer: